Centrum odszkodowań
Jeśli w ciągu ostatnich trzech lat doznałeś szkody osobowej lub majątkowej, to na 89% Towarzystwo Ubezpieczeniowe zaniżyło Twoje odszkodowanie.
Jak to działa?
wypełniasz
formularz weryfikacji (to nic nie kosztuje!)oddzwaniamy
do ciebie w ciągu 48h (lub szybciej jak to możliwe)weryfikujemy
czy możesz starać się o odszkodowaniewybieramy
dla Ciebie najlepszą Kancelarię Prawnąwypłata
środków z odszkodowaniaPoszkodowani, którzy ulegli wypadkowi mogą starać się o odszkodowanie. Należy jednak spełnić kilka warunków. Najważniejszym jest odpowiednie ubezpieczenie. Jeżeli wypadek spowodowała inna osoba, to odszkodowanie można uzyskać właśnie z jego OC. Najczęściej jest to OC komunikacyjne lub rolnicze. Także wielu pracodawców ma taką polisę, nie jest to jednak obowiązkowe.
Poszkodowany może uzyskać, uzyskać odszkodowanie z własnej polisy, jeżeli sam spowoduje szkodę. Najczęstszym ubezpieczeniem tego jest AC, które jest polisą komunikacyjną. Poszkodowany może uzyskać także odszkodowanie z NNW za obrażenia ciała.
Niezależnie od polisy, czy rodzaju wypadku poszkodowany musi zgłosić się do ubezpieczyciela. Konieczny jest wniosek o odszkodowanie i dokumentacja potwierdzająca okoliczności wydarzenia. W przypadku wypadku samochodowego należy dostarczyć oświadczenie sprawcy wypadku lub notatkę policyjną. W przypadku obrażeń należy dostarczyć dokumentację medyczną.
Po analizie dokumentacji ubezpieczyciel wdraża procedurę likwidacji szkody. Jeżeli jest to szkoda w samochodzie, może on przesłać rzeczoznawcę, a jeżeli szkoda osobowa — to organizowana jest komisja lekarska. Po nich ubezpieczyciel ustala wysokość odszkodowania, wydaje decyzję i wypłaca stosowne odszkodowanie.
Dlaczego my?
Dbamy, aby oferowana przez nas usługa w pełni gwarantowała naszym klientom bezpieczeństwo. Poszkodowany może liczyć na szybką i nieskomplikowaną procedurę odszkodowawczą.
Skorzystanie z naszych usług jest bezpłatne, nie pobieramy wcześniejszych opłat. Wszystko odbywa się na jasnych zasadach. Oczekujemy wyłącznie wypełnienia formularza i podania danych do kontaktu.
Jako nasz klient możesz w dowolnym momencie zrezygnować ze świadczonych przez nas usług, bez żadnych konsekwencji prawnych. Stracisz jednak wtedy możliwość uzyskania odpowiedniej rekompensaty.
Nie rozsyłamy spamu na adresy mailowe naszych klientów. Żadne z pozyskanych przez nas danych nie są nigdzie udostępniane. Informacje o naszych klientach są przechowywane w bezpieczny sposób.
Historie klientów z Złotoryi
Jestem na miejscu wypadku, zgłaszam szkodę i potrzebę samochodu zastępczego, a konsultant odpowiada, że auto mi się nie należy. Bo nie prowadzę firmy! Sam sprawca doradził mi Helpfind i jeszcze tego samego dnia mogłam pojechać na zakupy samochodem, a nie tłuc się autobusem, jak zasugerował ubezpieczyciel.
Zawsze myślałam, że skoro nie ja zawiniłam w wypadku, to wszystkim zajmie się ubezpieczyciel. Niestety, pomimo iż przedstawiałam rachunki za naprawę — dziś wiem, że nie musiałam wcale tego robić — ubezpieczyciel nie chciał uznać wyższego odszkodowania. Dopiero specjalistom z Helpfind.pl udało się go namówić do wyższej wypłaty.
Dobrze, że całe odszkodowanie załatwiałem przez Helpfind.pl, bo nawet bym nie wiedział, że za utratę wartości auta coś mi się należy. Ubezpieczyciel nie raczył mnie o tym powiadomić. Doradca dokładnie mi wyjaśnił, o co jeszcze mogę się starać i tak oto dostałem więcej kasy za swój zniszczony samochód.
Oddział w Złotoryi
DirectInfo Sp. z o.o.
KRS 0000385405
NIP 6222763569
REGON 301735830