Zaniżony kosztorys? Odszkodowanie z OC sprawcy

Miałeś szkodę w ciągu ostatnich 3 lat? Sprawdź za darmo, czy należy Ci się odszkodowanie z OC sprawcy lub dopłata do odszkodowania OC

  1. Bezpłatna weryfikacja kosztorysu
  2. Dopłacamy nawet w 48h
  3. Średnia wysokość dopłaty 2300 zł

Sprawdź, czy Twój kosztorys został zaniżony

Zaniżony kosztorys
Kosztorys jest jednym z najważniejszych dokumentów, jeśli poszkodowany chce wystąpić o należne mu odszkodowanie. Prawidłowo sporządzony zawiera wszystkie informacje dotyczące pojazdu oraz części, jakie zostały w nim wymienione lub naprawione. Wielu kierowców zgadza się na pierwszą zaproponowaną kwotę przez Towarzystwo Ubezpieczeniowe. Często nie wiedząc, że ich kosztorys został celowo zaniżony - zdarza się to aż 89% kierowcom. Dlatego warto dokładnie go przeanalizować, a w przypadku trudności skorzystać z pomocy kancelarii odszkodowawczej lub poprosić o ponowną wycenę niezależnego rzeczoznawcę.

Kto może starać się o odszkodowanie?

  • Osoba, której kosztorys został zaniżony
  • Osoba, której wypłata odszkodowanie nie wystarczyła na naprawę
  • Osoba, której szkoda została rozliczona kosztorysowo
Kiedy należy się odszkodowanie?
Gdy odszkodowanie zostało zaniżone check icon
Gdy od wypadku nie minęły 3 lata check icon
Gdy wypłacona kwota nie wystarczyła na naprawę check icon
Gdy doszło do szkody materialnej check icon
Gdy został sporządzony kosztorys check icon

Sprawdź, czy Twój kosztorys nie został zaniżony

Potrzebne dokumenty

Jeśli osoba poszkodowana chce walczyć o wyższe odszkodowanie, koniecznie musi zebrać wszystkie dowody dotyczące strat. Proces ten pozwoli na skuteczniejszą i szybszą wypłatę brakującej gotówki. W samym kosztorysie musi być widoczne, jakie części zostały wymienione na nowe. Warto zwrócić uwagę na dodatkowe klauzule, które zamieszcza zakład ubezpieczony.

Poszkodowany ma możliwość odwołania się od decyzji ubezpieczyciela. Konieczne będzie udowodnienie, że przyznana kwota była niewystarczająca na naprawę pojazdu. Bardzo wiarygodne jest przedstawienie cen z lokalnych warsztatów, wtedy ubezpieczycielowi będzie trudniej podważyć zdanie poszkodowanego.

Jak to działa?

Formularz

Wysyłasz i wypełniasz

Kontakt

Oddzwaniamy w 48h

Analizujemy

Zaniżenie Twojego kosztorysu

Wypłata

Twojego odszkodowania

Nie wygrasz

Nie płacisz

Rekompensata szkód

Najlepszym rozwiązaniem w przypadku zaniżonego kosztorysu jest skorzystanie z pomocy niezależnego rzeczoznawcy. Dzięki temu poszkodowany będzie miał pewność, że zostanie on jeszcze raz dokładnie przeanalizowany. Istnieje również możliwość zwrócenia się do Rzecznika Ubezpieczonych, którego zadaniem jest rozpatrzenie każdego pisma, po przeanalizowaniu sprawy zgłasza ją do ubezpieczyciela. Skarga taka musi być dobrze uzasadniona. Większe prawdopodobieństwo, że Rzecznik zajmie się danym przypadkiem, stanowią sprawy, które naruszają prawo i godzą w interes osoby poszkodowanej.

Historie naszych klientów

Skontaktuj się z nami i staraj się o wyższe odszkodowanie

Analiza szkody jest bezpłatna.
Dopłacamy w 48h

krok: 1 z 2

Średnia ocena: 5.00