Helpfind w ostatnich latach stał się najbardziej rozpoznawalną marką wsegmencie e-commerce działającą w branży finansowej.
Rozwijamy jeden z projektów dlatego poszukujemy osoby, która ma umiejętności prowadzenia rozmów biznesowych i potrafi rozmawiać językiem sprzedaży.
Opiekun Klienta Biznesowego
Do zadań na tym stanowisku należeć będzie:
- Pozyskiwanie odbiorców leadów - w segmencie firm odszkodowawczych i kancelarii
- Kompleksowa, telefoniczna obsługa klientów biznesowych chcących nawiązaćwspółpracę z naszą firmą (tworzenie konta klienta, obsługa systemu,wyjaśnienie działania usługi, wsparcie dla klienta, rozwiązywanie problemów)
- Obsługa stałych klientów i ich aktywizacja do zakupu leadów
- Rozpatrywanie reklamacji w procesie rozmów telefonicznych
- Rozwój projektu oraz współpraca z Managerem produktu
Z naszej strony oferujemy:
- Wybór preferowanej formy zatrudnienia: umowa o pracę, umowa zlecenie,B2B
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 16:00
- Stabilne warunki zatrudnienia wraz z atrakcyjnym systemem motywacyjnym
- Pełne wsparcie przełożonego, na każdym etapie współpracy
- Pracę w nowoczesnej firmie, pełnej przyjaznych i życzliwych współpracowników
- Możliwość wzięcia udziału w wewnętrznym programie poleceń pracowniczych
- Możliwość skorzystania z benefitów pracowniczych m.in. karta sportowa, ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna
- Owocowe dni i pyszną kawę z lokalnej palarni o każdej porze dnia ;)
Szukamy osoby, która:
- Jest odpowiedzialna, posiada wysoki poziom komunikatywności i elokwencji
- Nie boi się rozmów telefonicznych (warunek konieczny)
- Jest nastawiona na cel i odpowiedzialna za wynik finansowy projektu
- Jest zaangażowana w powierzone obowiązki
- Ma doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego), niezależnie od tego, czy obsługiwałeś klienta w terenie, telefonicznie czy też w handlu.