Centrum odszkodowań
Jeśli w ciągu ostatnich trzech lat doznałeś szkody osobowej lub majątkowej, to na 89% Towarzystwo Ubezpieczeniowe zaniżyło Twoje odszkodowanie.
Jak to działa?
wypełniasz
formularz weryfikacji (to nic nie kosztuje!)oddzwaniamy
do ciebie w ciągu 48h (lub szybciej jak to możliwe)weryfikujemy
czy możesz starać się o odszkodowaniewybieramy
dla Ciebie najlepszą Kancelarię Prawnąwypłata
środków z odszkodowaniaBardzo często poszkodowani spotykają się z wypłatą zaniżonego odszkodowania. To sprawia, że do naprawy uszkodzonego mienia, muszą dopłacać z własnej kieszeni. W takich sytuacjach mogą osobiście odwoływać się od decyzji ubezpieczyciela. Będzie się to wiązało z koniecznością sporządzania specjalnych pism oraz zarezerwowania sporej ilości wolnego czasu. Drugim wyjściem będzie natomiast skorzystanie z pomocy kancelarii odszkodowawczej, która zajmie się pozyskaniem świadczeń powypadkowych od ubezpieczyciela, w imieniu osoby poszkodowanej. Niestety to rozwiązanie wiążę się z koniecznością zapłaty prowizji na rzecz kancelarii, która zazwyczaj pobierana jest dopiero po wygranej sprawie.
Poszkodowani, którzy wnoszą o wypłatę odszkodowania z polisy OC, mogą ubiegać się o zwrot wszystkich poniesionych kosztów, związanych z leczeniem. A więc powinni przedstawić ubezpieczycielowi takie dokumenty jak faktury i rachunki za zakup leków, maści, sprzętu ortopedycznego, za usługi medyczne i rehabilitacyjne oraz dojazdy do placówek medycznych. Ponadto niezbędne będą dokumenty potwierdzające doznany uraz, a więc skierowania na badania, opinie lekarzy i specjalistów, wypisy szpitalne, zwolnienia lekarskie i notatki służb ratowniczych np. pogotowia.
Dlaczego my?
Dbamy, aby oferowana przez nas usługa w pełni gwarantowała naszym klientom bezpieczeństwo. Poszkodowany może liczyć na szybką i nieskomplikowaną procedurę odszkodowawczą.
Skorzystanie z naszych usług jest bezpłatne, nie pobieramy wcześniejszych opłat. Wszystko odbywa się na jasnych zasadach. Oczekujemy wyłącznie wypełnienia formularza i podania danych do kontaktu.
Jako nasz klient możesz w dowolnym momencie zrezygnować ze świadczonych przez nas usług, bez żadnych konsekwencji prawnych. Stracisz jednak wtedy możliwość uzyskania odpowiedniej rekompensaty.
Nie rozsyłamy spamu na adresy mailowe naszych klientów. Żadne z pozyskanych przez nas danych nie są nigdzie udostępniane. Informacje o naszych klientach są przechowywane w bezpieczny sposób.
Historie klientów z Mielca
Ubezpieczyciel nie chciał uznać całości mojego wnioski i wypłacił tylko część kosztów, jakie poniosłem, by naprawić auto. Nie chciałem odpuścić i dlatego wysłałem zgłoszenie na Helpfind.pl. Poszło dość sprawnie, bardzo chwalę sobie informowanie mnie o sprawie, bo ubezpieczyciel całkowicie to zaniedbał. Dochodzi też tempo załatwienia całej sprawy — po tygodniu już miałem pieniądze.
Moje auto po wypadku zostało skasowane. Mogłem wynająć inne auto i skorzystałem z tej okazji. Ubezpieczyciel zażądał zwrotu samochodu w dniu wypłaty odszkodowania. Zaprotestowałem, bo przecież jeszcze nie kupiłem kolejnego samochodu. Dzięki interwencji Helpfind mogłem dłużej jeździć samochodem zastępczym bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
Po śmierci mojego taty ubiegałem się jedynie o zwrot kosztów pogrzebu. Ubezpieczyciel robił problemy, nie chciał uznać wszystkich wydatków. Cała rodzina była obruszona. Udało nam się znaleźć właściwych specjalistów. Wykazali się tutaj niesamowitym taktem i zrozumieniem. Wystarczyły jedynie dokumenty. Nikt nigdzie nie musiał jeździć i tłumaczyć się.
Oddział w Mielcu
DirectInfo Sp. z o.o.
KRS 0000385405
NIP 6222763569
REGON 301735830